Onze diensten

Wat doen we
Home / Onze diensten

Ooit een strategie bepaald?

Tijdens het maken van een ondernemingsplan? Voor een krediet aanvraag? In het allereerste begin? Daarna nooit meer naar omgekeken en gewoon keihard met uw vak bezig geweest? Heel herkenbaar en begrijpelijk maar het is zo belangrijk om af en toe stil te staan bij welke kant u op wilt, wie uw klanten zijn en hoe deze het best te bereiken zijn.

HAF Marketing kijkt samen met u naar uw bedrijf en de wereld er om heen om vervolgens een strategie te bepalen en de juiste kanalen te kiezen om uw boodschap bij de juiste mensen te krijgen. Dit kan zowel Business to Business als Business to Consumer.

Overzicht

Een marketingplanning is de meest simpele manier om oog te houden op uitgaven, belangrijke data, structuur in de strategie zonder daarbij te moeten in boeten op creativiteit of ruimte voor impulsiviteit.

Op basis van de strategie, de doelgroep en het budget worden de juiste communicatiekanalen gekozen en ingepast in een jaarplanning. Wanneer moet wat en hoe gecommuniceerd worden zodat we op de juiste momenten in de picture staan of altijd top-of-mind zijn.

Presentatie

De strategie en de planning zijn bekend, vervolgens moeten er advertenties, folders, facebookacties, insta afbeeldingen, relatiegeschenken of zelfs een hele huisstijl ontwikkeld worden.

Samen met goede partners ontwerpt HAF Marketing alles wat u maar wenst en wat past binnen de gekozen strategie en huisstijl.

Wie, Wat, Hoe?

Iemand binnen het bedrijf met passie voor marketing of het graag zelf willen doen? Geen probleem, wij fungeren dan als achtervang en vraagbaak. Liever uitbesteden?

Wij doen het graag voor u zodat beide partijen met hun eigen vak bezig kunnen zijn en dus doen wat ze het liefste doen.

Het leermoment

Wat heeft, behalve betere focus en hernieuwde energie, mij deze samenwerking opgeleverd?  Na een project/traject van strategie bepaling tot en met uitvoering zal er in de planning altijd een moment van evaluatie zijn.

Wat heeft een actie opgeleverd, tegen welke uitdagingen lopen we aan en wat zijn verbeterpunten. Dit kan zowel kort telefonisch (bij een klein project) of uitgebreid face to face 1 x per maand (bij intensieve samenwerking). Zolang er maar gepraat en geleerd wordt van ervaringen binnen projecten.