HAF Marketing

Waarom

Vanuit passie voor ondernemen en ondernemers is in 2016 HAF Marketing gestart. Vakspecialisten die uren kunnen vertellen over wat ze doen, hoe ze het doen en waarom ze het doen. Ondernemers en medewerkers die, zonder het door te hebben, hun product al verkocht hebben tijdens de rondleiding voorafgaand aan het “verkoop” gesprek. Mensen die altijd achter hun bedrijf blijven staan en die 70+ uur per week bezig zijn met hun vak en het geen werk noemen.

Die mensen helpen om het verhaal wat zij overal vertellen via de best passende communicatiemiddelen en met net zo veel passie bij de juiste toehoorders te krijgen en daarmee de continuïteit of de introductie van de onderneming, de activiteit of het product te waarborgen. Dat is waarom HAF Marketing bestaat.

Hoe

Door luisteren, kijken en onderzoeken; wie is de ondernemer/initiatiefnemer, wat is zijn/haar verhaal en waarom juist dat concept. Daar tegenover wie zijn de (potentiële) afnemers en wat is hun motivatie. Meedenken met een ondernemer en het vinden van de juiste lijn. Altijd op de hoogte zijn van ontwikkelingen en wat speelt in de regio(s). Creatieve oplossingen voor alle mogelijke uitdagingen.

Wat

Het creëren van een gedegen (marketing) strategie om de juiste boodschap bij de juiste mensen te krijgen en hen te activeren. Zowel Business to Business als Business to Consumer. Daarbij een planning met ruimte voor ingevingen, actuele zaken of grillen van een ondernemer. Hierbij de mogelijkheid om de uitvoering zelf te doen, onder begeleiding van of helemaal door HAF Marketing. Duidelijke afspraken over diensten, producten en kosten. Dat is de manier waarop HAF Marketing werkt, niet lukraak wat doen maar met een idee en een strategie.